Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Carlijn Jaanen - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Carlijn Jaanen - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

22 Maart 2010 | Nederland, Maarheeze

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het geweldige afscheidsfeestje afgelopen zaterdag! Het heeft even geduurd, maar ik ben weer helemaal bekomen van deze topavond. Ik kijk er met een goed gevoel op terug! Hiervoor wil ik iedereen bedanken die hier zoveel werk in heeft gestoken en natuurlijk iedereen die aanwezig was om nog even gezellig een laatste pilsje te nuttigen voordat ik vertrek...

Want het is inderdaad weer bijna zover! Na onze geweldige toptijd in Ghana sprak het eigenlijk voor zich dat we iedere volgende kans weer met beide handen zouden aangrijpen. En dat hebben we gedaan: Ellen en ik gaan ditmaal voor 3 maanden naar Bolivia om daar de bloemetjes buiten te zetten! :D
Wij gaan in Bolivia afstuderen, zodat we hopelijk in september ons welverdiende papiertje binnen hebben. Ellen en ik gaan werken bij Atendi, een dagopvang voor verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapte kindjes in de leeftijd van 0 t/tm 17 jaar. Voor meer informatie: www.atendi.org.
Vanuit de organisatie kwam de vraag of wij een begeleidingsplan op wilden zetten voor autistische kinderen. Ik ben er helemaal enthousiast over dus hopelijk gaan we ook dit project weer tot een goed einde brengen!

De tijd begint nu wel echt te dringen, dus we zijn weer volop in de weer om alles geregeld te krijgen. Ook dit jaar hebben we weer ons best gedaan om wat sponsorgeld in te zamelen en dit is aardig gelukt door alle vrijgevigheid van familie, vrienden en kennissen! Nogmaals allemaal bedankt hiervoor! We gaan er zeker iets moois voor doen voor de mensen in Bolivia. :D
Verder is het ook het strategisch volproppen van de koffers weer aan de orde. We mogen allebei weer genoeg kilo's meenemen, dus dat is het probleem niet zou je zeggen. Maar ja, we blijven vrouwen he? Dat wil dus zeggen dat er toch weer teveel onnodige spullen ingeladen worden! ;)
Voor de rest verloopt alles nu iets relaxter in huize Jaanen dan vorig jaar. De (gezonde) spanning is natuurlijk al volop aanwezig, maar doordat ik geen enge spuiten meer hoef te zetten en geen visum hoef aan te vragen vermindert dit de stress al aanzienlijk.

Eigenlijk verloopt dus alles prima via planning en zit ik m'n tijd nog een beetje uit te zitten. Bezoekje hier, kopje koffie daar en tussen de bedrijven door ook nog wat huiswerk maken. Ik vermaak me dus nog wel de komende dagen!
Maar ik kan jullie ook al wel vast vertellen dat ik er ontzettend veel zin in heb om weer in het vliegtuig te zitten richting volgend avontuur!

Via deze site hou ik jullie weer allemaal op de hoogte van m'n avonturen!

Groetjes, Carlijn

  • 22 Maart 2010 - 13:29

    Lieke:

    Hee!

    Tof dat het feestje nog zo leuk is geweest! Ik vond het erg jammer dat Joost en ik niet konden komen, magoed we hadden de zondag ervoor al aardig bijgekletst! ;)

    Heel veel plezier en een goede reis gewenst! Ik houd je site in de gaten!

    x Lieke

  • 22 Maart 2010 - 13:30

    De Van Heesjes:

    Carlijn en Ellen,

    alvast heel veel succes en plezier daar in bolivia. En we volgen jullie verhalen weer net als de vorige keer. Veel plezier en uitkijken.

    Doei

  • 22 Maart 2010 - 13:52

    Inge:

    Hey vrouwke!

    Het was zaterdag inderdaad een leuk feestje! Dat hadden ze heel mooi voor jou georganiseerd! Ik ga je verhaaltjes weer trouw volgen! :)

    Kus Inge

  • 22 Maart 2010 - 15:38

    Sjarrel:

    heeej carlijn

    fijn dat je zo genoten hebt, en aan de verhalen te horen jij niet alleen!!!

    fijne stage ook voor ellen,en we blijven jullie volgen.

    groetjes van sjarrel

  • 22 Maart 2010 - 15:38

    Sjarrel:

    heeej carlijn

    fijn dat je zo genoten hebt, en aan de verhalen te horen jij niet alleen!!!

    fijne stage ook voor ellen,en we blijven jullie volgen.

    groetjes van sjarrel

  • 22 Maart 2010 - 15:39

    Sjarrel:

    he he het moet weer dubbel

  • 22 Maart 2010 - 15:44

    Eefje:

    He Maatje:)

    Have fun!! Maak er iets moois van daar, samen met Ellen!
    Ik contact je nog ff voordat je dan echt, echt weer een paar maandjes weg bent!

    X van Eefje

  • 22 Maart 2010 - 19:11

    Leonie:

    Wordt het dit keer echt geen boek...Ik kijk nu al uit naar je reisverslagen....
    Nu is het echte aftellen begonnen.

    Groetjes Leonie en een hele goeie vlucht samen met Ellen

  • 22 Maart 2010 - 19:58

    Ans:

    Ha Carlijn,

    Klinkt weer goed en ik ga je weer op de voet volgen..leuk...
    Ik zal hier in huize van Lierop een oogje in het zeil houden..

    Alvast toi, toi..

  • 22 Maart 2010 - 20:49

    Lianne & Hans:

    Carlijn,

    Wij wensen jou en Ellen een succesvolle tijd in Boliva. Maak jezelf nuttig en geniet met volle teugen. We lezen de verhalen wel. En sterkte als die "Twee" overkomen want dat kan nooit goed gaan....

    Groetjes

  • 22 Maart 2010 - 20:49

    Lianne & Hans:

    Carlijn,

    Wij wensen jou en Ellen een succesvolle tijd in Boliva. Maak jezelf nuttig en geniet met volle teugen. We lezen de verhalen wel. En sterkte als die "Twee" overkomen want dat kan nooit goed gaan....

    Groetjes

  • 22 Maart 2010 - 21:14

    Gerrie(zusje Ans:

    heej carlijn,
    helaas konden wij niet komen afgelopen zaterdag, maar hoorde van ans dat het heel gezellig was.
    Ik nika en hans wensen jou een geweldige reis van veel ervaringen.
    we houden je site in de gaten.
    groetjes gerrie hans en nika
    xxx

  • 23 Maart 2010 - 06:07

    De Stondjes:

    Heel veel succes in Bolivia. Maak er een mooie en leerzame stage van en vergeet vooral niet te genieten.

    gr. Harrie, Tessie, Lana en Fenna

  • 24 Maart 2010 - 16:19

    Marjo Van Aken:

    Ha Carlijn en Ellen een fijne en leerzame tijd in Bolivia geniet en tot over 3 maanden.Groetjes van Ben Marjo Nick Roxanne.

  • 24 Maart 2010 - 20:56

    Evelien:

    Hola senorita!
    Como estas?!?! Yoehoeee morgen gaat het voor jullie beginnen! Heel veel succes en geniet er echt van he! Wordt een supertijd dat weet ik zeker! Als je nog iets wilt weten kun je altijd mailen he!
    Hasta luego y un grande beso!
    jacco en eef

  • 25 Maart 2010 - 10:32

    Marjolein:

    Hey Carlijn en Ellen,

    Nu is het dan eindelijk begonnen! Veel plezier en succes!

    Liefs Marjolein

  • 27 Maart 2010 - 10:56

    Tante Mieke :

    Ik hoop dat jullie een geweldige reis en verblijf krijgen geniet ervan

  • 27 Maart 2010 - 15:17

    Tante Els:

    Haai Carlijn,
    Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Ik zal een beetje op je mam en pap passen.
    Liefs tante Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Ik ga afstuderen in Cochabamba, Bolivia. Ik ga daar werken in een dagopvang voor verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapte kinderen. Samen met mijn medestudent ga ik daar een begeleidingsplan opzetten voor autisme.

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 85795

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 11 Mei 2014

Rondreis Zuid-Amerika

25 Maart 2010 - 29 Juni 2010

Afstuderen in Bolivia

25 Augustus 2008 - 30 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: